کفن فروش: کارتخوان نداریم، کارت به کارت کنید! پلمب یک میوه‌فروشی در خیابان فرامرز عباسی مشهد فرصت انتخاب خودرو‌های وارداتی امشب به پایان می‌رسد واردات گوشی‌های اپل آزاد می‌شود؟ + سند (۹ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز | حباب سکه بیشتر شد (چهارشنبه، ۹ خرداد ۱۴۰۳) واکنش مثبت بورس به یک خبر خوب | گزارش وضعیت بازار سهام (۹ خرداد ۱۴۰۳) انتظار کارگران برای اصلاح مزد ۱۴۰۳ قیمت محصولات ایران‌خودرو در بازار امروز (۹ خرداد ۱۴۰۳) درباره تبعیض میان شرکت‌های دانش‌بنیان | سهم ۹۱ درصدی تهرانی‌ها از حمایت‌ها رهن و اجاره در منطقه سناباد مشهد چقدر نقدینگی می‌خواهد؟ (۹ خرداد ۱۴۰۳) به آینده بورس امیدوار باشیم؟ (۹ خرداد ۱۴۰۳) نرخ ارز نزولی خواهد شد؟ | در چه صورت منتظر موج بعدی نزول باشیم؟ (۹ خرداد ۱۴۰۳) سیگنال منفی به بازار خودرو | خودروسازان کاهش تولید داشتند + نمودار (۹ خرداد ۱۴۰۳) افزایش بی‌سروصدای یک محصول ایران‌خودرو | خودروسازان بدون دریافت مجوز قیمتی دست‌به‌کار شدند؟ رفع پلمب واحدهای صنفی طلا و جواهر در مشهد ۵۴ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) طلافروشی‌های مشهد بالاخره کوتاه آمدند | بازگشایی پس از ۲۲ روز با مبلغ ۲ میلیارد در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ خبر خوش برای زوج‌های جوان | صف وام ازدواج کوتاه می‌شود؟ معرفی ۱۰ ماشین خارجی که در سامانه فروش عرضه می‌شوند | ژاپنی‌ها در دوره جدید واردات خودرو یکه‌تازی می‌کنند + تصاویر چطور بهترین لاستیک را انتخاب کنیم و چقدر بابتش پول بدهیم؟ قیمت افغانی امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای دهه شصتی‌ها + شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام هفته آینده، نتیجه قرعه‌کشی خودرو‌های برقی اعلام می‌شود سومین سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر‌های بسیار خوب دولت برای بورسی‌ها | ۴ تصمیم مهم برای نجات بازار سرمایه (۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تردد در مرز دوغارون به حالت عادی بازگشته است | هدف‌گذاری ترانزیت ۱۰ میلیون تن کالا با روسیه محقق نشد

  • کد خبر: ۱۴۶۵۴۵
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
تردد در مرز دوغارون به حالت عادی بازگشته است | هدف‌گذاری ترانزیت ۱۰ میلیون تن کالا با روسیه محقق نشد
رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی حمل‌و‌نقل بین‌المللی خراسان رضوی به تشریح وضعیت تردد‌های ترانزیتی در مرز‌های خراسان رضوی پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد زمانیان یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به وضعیت کنونی تردد‌ها در مرز‌های استان اظهار کرد: اکنون وضعیت تردد‌ها در مرز دوغارون به حالت عادی بازگشته است و مشکلی برای رفت‌وآمدها وجود ندارد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون روزانه حدود ۲۸۰ خودرو از این مرز خارج و همین تعداد نیز وارد می‌شوند.

زمانیان یزدی درباره سایر مرز‌های استان نیز گفت: در مرز‌های لطف‌آباد و سرخس خودرو‌ها حدود سه‌چهار روز خواب دارند. از علل این موضوع نیز این است که ساعت کاری ‌ترکمنستانی‌ها با ما هم‌خوان نیست. همچنین برخی خودرو‌ها باید بار خود را در مرز تحویل کامیون‌های ترکمنستانی دهند که همین موضوع بر افزایش زمان خواب خودرو‌های ترانزیتی اثر گذاشته است. در کنار این، حجم مبادلات با ترکمنستانی‌ها نیز بیشتر شده و این موضوع نیز دلیل دیگری است که به افزایش ساعت خواب کامیون‌ها منجر شده است.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی حمل‌ونقل بین‌المللی خراسان رضوی تأکید کرد: البته این حجم توقف قابل اغماض است.

زمانیان یزدی با اشاره به وعده وزارت راه مبنی بر ترانزیت ۱۰ میلیون تن کالا توسط روسیه و از مسیر ایران بیان کرد: این موضوع انجام نشده و تقریبا ۲ ماه هم بیشتر تا پایان سال نمانده است.

حدود سه ماه پیش بود که شهریار افندی‌زاده، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، گفته بود: کریدور شمال‌جنوب یکی از مسیر‌های مهم حمل‌ونقلی است که ایران و روسیه به افزایش ترانزیت از این کریدرو تأکید دارند. بر اساس توافق ایران و روسیه، برای ۱۰ میلیون تن کالای ترانزیت در سال هدف‌گذاری شده است که باید راهکار‌های رسیدن به این هدف از طریق شبکه‌های ریلی، جاده‌ای و دریایی اتخاذ شود.

البته باید توجه کرد این هدف‌گذاری فقط به مسیر‌های زمینی محدود نبوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->